otrdiena, 2019. gada 17. decembris

Akumulatora maiņa Ford S-Max

Sākoties aukstākam periodam, auto iedarbināšana kļuva grūtāka. Līdz kamēr, dažus rītus, kad gaisa temperatūra bija zem 0, iedarbināt auto vairs nevarēja. Skaidrs kā diena - akumulatoram problēmas - jāmaina. Kapots vaļā un akumulators ieraudzīts.


Lai izņemtu akumulatoru, jāizņem gaisa filtrs un tā kaste. Pie reizes iztīru gaisa filtra kasti no gružiem un izslauku tīru kā jaunu.

Katra kleme turas ar vienu skrūvi. Tās nost un vecais akumulators ārā. Uzreiz ievēroju to, ka tehniskie parametri neatbilst. Šobrīd auto esošais ir 60Ah un 540 starta strāva. Pēc papīriem nepieciešams minimums ir 80Ah un 740 starta strāva. Ir tomēr starpība... 20%!

Pirms lieku klāt jauno, ar smilšpapīru kārtīgi norīvēju savienojuma vietu gan akumulatoram, gan klemei. Nodrošinot to, lai savienojums ir maksimāls.

Vecais akumulators nebija nofiksēts vietā. Tāpēc jauno pieskrūvēju, lai nekustas un nekratās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru