piektdiena, 2020. gada 19. jūnijs

m365 1000km apskats

Pēc nobrauktiem 1000km jaapkopo notikumi un domas par elektrisko skrejriteni m365. Pieredze uzkrāta un varu dalīties ar to.

Attālums (baterija): Reklamēti tiek 30km. Tos varbūt var sasniegt braucot ļoti ekonomiski un uz līdzena ceļa. Realitāte: pilnā jaudā pilsētvidē braucami būs 10km, tad samazināties maksimālais ātrums. Nākamie 5km vēl ciešami ātruma un paātrinājuma ziņā. Tomēr tuvojoties 15km atzīmei brauciens jau paliek nebaudāms un lēns. Braucot ekonomiskajā variantā, var izspiest 20km.

Uzlāde un reģenerācija: Lādētājs ērts un neliels. Pāris stundu laikā baterija atkal 100% pilna. Reģenerācijai pieejami 3 līmeņi. Mazāk jaudīgais reģenerācijas līmenis ir lietojams ikdienā. Abi augstākie līmeņi prasa piepūli un nav komfortabli.

Brauciens: Obligāti jābrauc ar abām rokām uz stūres. Braucot ar vienu roku, ceļa nelīdzenumi kļūst bīstami, jo var izsist stūri no rokas un būs avārija. Taisnā un līdzenā posmā var paspēt pakasīt degunu... tas arī viss.

Remonti:
Aptuveni 200km abas kameras saplīsa.
Aptuveni 600km saplīsa priekšējā kamera, kuru aizstāju ar pildīto riepu.

Aptuveni 800km saplīsa lādētāja ļipiņa.

Aptuveni 900km beidza strādāt bremžu lampiņa. Tur vadi sapuvuši bija. Tā pat fiksēju, ka aizmugurējā dubļu sarga stiprinājumi saplīsuši, no 3 skrūvēm 1 tikai turējās.

Tieši pie 1000km saplīsa stūres pieliekšanas mehānisma āķis. Pasūtīju pastiprināto...

Kopumā - esmu apmierināts ar braucamo.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru