svētdiena, 2013. gada 7. aprīlis

Yardman gatavs pļaujai (2)

Biju veikalā. Nopirku visu vajadzīgo. Gan adapteri, gan eļļu, gan gaisa filtru un arī sveci jaunu.

Jaunais adapteris vietā. No motora iznākošo asi noziedu ar vecu motoreļļu un liku adapteri virsū. Eļļa vajadzīga, lai tas nepiesūbēdu un vajadzības gadījumā vieglāk nāktu nost.

Asmeni uzasināju un arī mazliet pārklāju ar eļļu, lai pirmo zālīti gaidot nesarūsē. Pēc tam visu smuki saskrūvēju kopā.

Svece nemaz neizskatās slikta. Bet pamācībā bija rakstīts, ka uzsākot jaunu sezonu vajag arī jaunu sveci. Var protams diskutēt, par to vai tas ir vajadzīgs.... Mani novērojumi liecina, ka ar jaunu sveci vieglāk motoram ir uzsākt darbību.

Ja reiz par darbības uzsākšanu... Ar starteri problēmas. Gan virve pārtrūkusi, gan gals startera auklai pazudis. Jaunā virve iekšā..... Galu uzmeistarojam no saplākšņa gabala un ir labi. :) Protams, šis ir jāatrisina kvalitatīvāk, bet negribu ieguldīt līdzekļus šādā it kā nesvarīgā vietā.

Eļļa jāpilda tikai tad, kad zinām ka motoru vairs negāzīsim otrādi. Sezonas komplektā bija 0,6L 10W-30 eļļa. Motorā ieiet 0,5L, tas nozīmē vēl mazliet paliks rezervē :) Benzīnu arī iepildu un aiziet laukā sākam startēšanu.

Kā jau vienmēr... Pēc garās ziemas negrib startēties. Citas sezonas līdz apnikumam raustīju startera auklu līdz uzrāvu. Šogad biju sagatavojies laicīgi. Startera gāze. Ēteris laikam tur ir. Caur sveces caurumu mazliet iepūtu un..... aidā ar pirmo! Pēc tam gan raustījās kā nelabais... Līdz kamēr benzīna plūsma nostabilizējās. Jo trubiņās jau benzīns palicis vecs un benzīna filtrā pārāk daudz gaiss bija.

Tagad strādā un esam gatavi pļaujas sezonai. Jāķeras pie nākamās tehnikas sagatavošanas sezonai.